Mys-pys

Har haft en väldigt mysig kväll med mamma idag, med go mat. Hon hade köpt kräftor o räkor som vi satt o åt med avokado med röra till förrett o små prata det var riktigt mysigt o väldigt gott. Var jätte länge sen jag åt kräftor känns mer som sommar mat o inte något man äter när det är minus grader o massvis med snö ute.

Imorgon ska jag klippa mig vid halv elva o sen träffa en kompis förhoppningsvis, o sen på måndag eller onsdag ska jag få träffa Alice lillebror som jag inte har träffat på fyra år så vi tre ska nog på bio eller något annat roligt, så det ser jag fram imot.

Men nu sitter jag här med mina ostbågar o lite dricka o ska kolla klart på Zorro.
Vet att jag har sagt att jag ska sluta med godis o sånt men det har varit så mycket just nu så jag har inte orkat bry mig men nu ska jag verkligen skärpa mig eller iallafall försöka.

Men alla får ha en mys-pysig fredag kväll Puss på alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0