Sjuk...

Har varit hos läkaren idag för jag mår skit dåligt.. Jag hade iallafall inte halsfluss som jag trodde utan det är bara en riktig dålig förskyldning. Så har fått massa mediciner o får vara hemma o ta det lugnt, kommer bli väldigt uttråkad om inte jag får träffa människor.
Imorgon måste jag till banken iallafall glömde det idag o så får jag se om jag orkar åka till Frölunda o fixa min klocka. Någon som vill följa med fast jag e sjuk??

Jag fick också veta att min skolan är stängd i morgon för risk för snö ras o det är så typiskt att sånt händer när jag e sjuk o ska va hemma ändå o inte när jag e frisk så jag får slippa skolan på de sättet.

Men nu ska jag försöka syssel sätta mig med att kolla lite kläder o grejer på datan o se om jag hittar något intressant så ni får ha det så bra PussPuss


Kommentarer
Postat av: liilalales.blogg.se

Vilken snygg klädstil du har,den gillar jag :)

du kan väl lämmna en kommentar eller nåt ;)

@ 2010-02-24 @ 14:11:45
Postat av: Olivia, the one and only

krya på dig!


URL: http://thesimplegirl.blogg.se/ @ 2010-02-24 @ 14:35:43

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0