Sjuk

Är hemma idag o e sjuk.. Hatar att vara sjuk får bara sitta hemma o inte träffa kompisarna.
Just nu ligger jag i sängen o har precis kollat på Mamma mia, tror jag ska gå o ta något att äta har inte gjort det idag.

Något positiv är att jag ska klippa mig den 13de, Kommer inte berätta hur det blir utan ni får vänta o se tills det är klart.
Klipper mig hos en sjukt duktig tjej blir jätte nöjd när hon klipper mig, hon är den enda som fattar hur man vill ha dom andra som jag har klippt mig hos dom klipper  som dom tycker o inte som jag vill ha det. Flera av mina kompisar säger samma grej speciellt när man klipper sig hos "äldre".

Men nu ska jag gå o äta ni får ha en bättre dag än vad jag kommer ha PussPuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0