Sommar!

Vill ha sommar nu! Har precis pratat sommar minnen med Nathalie, det var en sommar för några år sedan som var helt underbar. Kommer ihåg en gång när vi "sov" hemma hos Nathalie eller vi satt uppe hela natten o spela krig o kolla på ronny o ragge tror jag. Sen den gången när vi lärde oss göra volter på hennes studsmatta vi var så stolta o hade så himla roligt.

Har hur många minnen somhelst med Nathalie o dom knäppaste är från sommrarna.. En sak som jag kommer ihåg också är att man aldrig ska låta natha skjutsa än på cykel hade ont i rumpan länge efter det :P



Här tog vi lite kort på väg till hennes mamma för några år sedan..




Men jag taggar verkligen för sommaren 2010

Har redan bestämt lite saker som te.x

* Rundö med massa kompisar i några dagar
*Umgås massa med Nathalie o folket där
* Bada o sola massvis. förra sommarn bada jag 4 ggr ska blir mkt mer nu.
*Förhoppningsvis Danmark med några kompisar under en dag
* Ullared med Emma o Ibbe

...och mycket mycket mera<33


Kommentarer
Postat av: Marcus

Skit i mig då..... :(

@ 2010-02-10 @ 19:24:28

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0