Staden

Har varit i stan idag med Nathalie efter skolan o sprutan. Var jätte mysigt. Gick runt i olika affärer o kollade kläder o liknande. Nathalie köpte en gullig tröja o ett nytt puder o jag som e pank fick bara följa med, efter vi var klara där gick vi till 4-gott o köpte lite godis till Nationella som är imorgon är faktiskt lite nervös med det kommer gå bra.
Sen drog vi till korsvägen för att äta men så klart hade dom inte det vi ville ha så vi åkte till cafe skåne o myste där en stund med var sin baguette med skagen röra innan vi åkte hem o träffa Marcus o Sebastian.
Och nu sitter jag här i min sköna säng, värmer dom frusna tårna, kollar på James Bond o äter upp godiset jag ska ha imorgon.

Men alla får ha en mysig kväll jag ska fortsätta se på Bond o tjocka mig pusspuss


Kommentarer
Postat av: nathalie

Jag köpte ju aldrig tröjan (a)


URL: http://naathaliier.blogg.se/ @ 2010-02-09 @ 15:40:07
Postat av: hej

Skulle inte du sluta äta godis?

@ 2010-02-11 @ 00:20:22

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0