Tisdag

Har inte gjort så mycket idag, va en ganska rolig dag i skolan inte pågrund av lektionerna utan rasterna o vännerna.

Sen blev det ingen träning idag för Nathalie o hennes klass var o åkte skidor o jag orka inte dra dit själv i detta skit vädret.
Känner mig lite depp o tror många har märkt det men det beror på att vissa personer är jävligt konstiga just nu. Men sånt ska jag inte skriva här om det inte är nått speciellt utan det ska vara glada saker eller liknande??

Nu är det bara 20 dagar kvar till min födelsedag o jag längtar verkligen. Har hört några av mina kompisar små viska om presenter men har inte listat ut något än men ska försökt luska ut något om det så snart jag kan (om jag kan).
Sen så har jag o några av mina vänner pratat om att ha en liten "fest" elr hur man ska säga vid min födelsedag så får se om det blir något hoppas det iallafall.

Men nu ska jag gå o ta något att dricka men ni ska få några flumm bilder som jag har tagit i mina uttråkade stunder.  Pusspuss

Är nog besatt av min Delfin kudde  (a)


Ful puss bild med Delfinen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0