03/01-10

Jag hatar verkligen när man har bestämt med någon att man ska träffas o sen så tar dom hur lång tid på sig att höra av sig o då säger dom att dom inte kan göra något.
Som idag skulle jag träffa en killkompis, o han vaknar inte förens 17.00 o tar hur lång tid på sig att göra sig klar o sen messar han o säger att han inte kan träffas, o det är inte först gången han gör så!
Blir hur sur somhelst när någon gör så, för om det är någon annan som frågar om jag vill gör något så måste ja säga nej, men sen när den man igentligen ska va med dissar så får man ju sitta hemma o inte göra något. Om jag hade varit hos min pappa hade jag kanske kunnat fråga någon annan, men nu är jag ju hos min mamma o alla mina kompisar bor hur långt bort somhelst så jag vill inte sätta mig på en buss i en timma så nu får jag sitta hemma...
Så om han vill träffa mig mer så får han höra av sig för det är bara jag som frågar han hela tiden o det är lite tröttsamt..

Jag vill inte bara tracka ner på honom, utan han är en helt underbar kompis som man kan lita på till 100, o som man alltid kan prata med o små jävlas med. Men man kan ju bli små irriterad o sur på sina kompisar men det går alltid över. Skulle aldrig vilja förlora honom som kompis o det hoppas jag han vet. <33 



Men för att komma till något helt annat så har jag inte skrivit på länge men jag har inte haft tid har hänt saker hela tiden nästan. Nyår firades med kompisar o tror att det var en av dom bästa nyåren förutom att det kom en idiot kille o förstörde slutet men ska inte älta det. Nästa år hoppas jag blir lika bra eller bättre: Tack alla som gjorde nyår helt underbart<3 



Kommentarer
Postat av: Caroline

Du fick som du ville, hoppas du är jävligt glad


URL: http://playingmysong.blogg.se/ @ 2010-01-06 @ 11:14:59
Postat av: Nathalie

Försöker du få det att verka som om att det är Rebeckas fel nu eller?

Det är ingen annans fel än ditt & wille, att detta hände?!

Så ta ditt skitsnack & gå & lägg dig!


URL: http://naathaliier.blogg.se/ @ 2010-01-10 @ 22:10:08
Postat av: Anonym

jag sa aldrig att det var ditt fel, och det är det verkligen inte.

De är både willes och mitt fel att vi inte är ihop.

Jag skrev inte skit om wille, bara om hans beteende, precis som du gjorde där uppe. Jag tycker det är bra att han är vän med dig och att han har någon han kan lita på! Och har någon han kan skacka med.

Men jag hoppas att du är glad nu för jag vet att du inte ville att han och jag skulle vara ihop.

@ 2010-01-11 @ 08:15:44
Postat av: caroline

och jag vet att du sa till wille att du tyckte han skulle göra slut. fast jag bryr mig inte. Tänker släppa det här och inte tänka på det mer. Hoppas du gör det också!

@ 2010-01-11 @ 08:20:36
Postat av: Caroline

och bara så du vet passade du jätte bra i sånna lockar!

@ 2010-01-11 @ 08:21:43
Postat av: Svar: Rebecka

Asså allvarlig caroline jag har aldrig sagt att jag inte tycker ni skulle vara tsm. Det ända jag har sagt till honom är att han ska göra det som är bäst för honom o inget annat. Så det är hans eget val inte mitt...

@ 2010-01-11 @ 13:02:43
Postat av: carro

jag vet att de va hans val

@ 2010-01-11 @ 15:19:33
Postat av: Rebecka

Om du vet att det var hans val varför är du sur på mig då?

Jag har inte sagt nånting till honom det ända är att han ska bestämma vad som är bäst för honom..

@ 2010-01-11 @ 16:24:49
Postat av: carro

för jag är avensjuk, du kommer att ha honom så länge du vill. de kommer inte jag. Nu menar jag bara på kompis sätt

@ 2010-01-11 @ 17:49:03
Postat av: Rebecka

Det är inte bara jag som bestämmer de..

@ 2010-01-11 @ 18:11:30
Postat av: Carro

jag önskar du kunde förstå hur jag känner

@ 2010-01-11 @ 18:18:22
Postat av: rebecka

Tror ja vet hur du känner. Men jag klarar inte av när folk skyller deras problem på mig

@ 2010-01-11 @ 19:00:19
Postat av: Carro

herre gud nej! jag skyller inte på dig, och jag vet mkt väl att de inte var ditt fel.

@ 2010-01-11 @ 19:08:20
Postat av: Rebecka

Men du beter dig som om de vore de...

@ 2010-01-11 @ 19:23:11
Postat av: Carro

jag vet, förlåt

@ 2010-01-11 @ 19:26:55

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0