05/01-10

Idag har varit i staden med Nathalie. Vi skulle leta present till hennes kille som fyller år om ungefär 2 veckor så grattis till honom.
Jag köpte en blå mössa som jag gillar väldigt mkt, sen gjorde vi inte så mycket mer. Men det är alltid roligt att träffa Nathalie så det spelar ingen roll vad man gör blir hur kul somhelst ändå. <3


Det här hade jag på mig idag med mina nya jeans.



Sen när jag kom hem satte jag mer direkt vid datan den nörden jag är o har suttit här hela tiden förutom när jag gick o gjorde tårta i en halvtimme, som jag hoppas blir go. Är endast gjord i choklad som är det bästa.
Jag har precis beställt hem filmen Moulin Rouge så den kommer om 2-4 dagar!! Älskar den har sett den en gång o då va den på nått konstigt språk men jag fastna direkt är så himla fina sånger o allt är bara bäst! Om ni inte har sett den så gör det..


Men nu ska jag fortsätta mumsa på min choklad grej som blev över från tårtan o se om någon vill vara social så pusspuss.


Kommentarer
Postat av: joeC (^.^)

har du en vit tröja till mössan blir du en omvänd smurf ;P ne men dú e jätte söt i den^^

@ 2010-01-06 @ 17:29:20

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0