11/01-10

Första dagen i skolan idag så seegt.
Fick över 120 glosor i engelska, Gud så kul...

Annan grej som har hänt dom senaste dagarna är att flera personer har lagt sina problem o sin skit på mig. Vill inte peka ut någon speciell utan dom vet vilka det är..
Men om dom inte kan lösa det själva varför måste dom skylla det på mig då??
Blir otroligt irriterad på sånt men det kommer nog lösa sig.
Vill inte älta allt som händer, men vissa saker är svårare att skjuta i från sig än andra saker.


För att komma till något helt annat.
Så här ser min vecka ut:

Måndag: Idag då tagit spruta :(
Tisdag: Kungsbacka med Plutt Nathalie o sen hämta bio biljetter
Onsdag: Bio med Julia
Torsdag: Fixa Gymkort på Sportlife
Fredag: Se om någon trevlig person vill träffas
Lördag: Har ingen aning vad som händer denna dagen men det blir väl nått bra
Söndag: Slappar dag

Hittade en urgullig bild på Nathalie som hon nog kommer döda mig för. :D <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle aldrig döda dig :$ bara lite(a.



Jag tycker iaf att jag e fin):

& sebastian säger att han har världens finaste flickvän, så jag antar väll att den bilden e ganska fin!:D

@ 2010-01-11 @ 21:29:11
Postat av: Nathalie

Jag skulle aldrig döda dig :$ bara lite(a.



Jag tycker iaf att jag e fin):

& sebastian säger att han har världens finaste flickvän, så jag antar väll att den bilden e ganska fin!:D

@ 2010-01-11 @ 21:29:30
Postat av: Nathalie

Jag skulle aldrig döda dig :$ bara lite(a.



Jag tycker iaf att jag e fin):

& sebastian säger att han har världens finaste flickvän, så jag antar väll att den bilden e ganska fin!:D


URL: http://naathaliier.blogg.se/ @ 2010-01-11 @ 21:31:28
Postat av: Anonym

Hahaha vet att du aldrig skulle döda mig kanske bara slå mig lite så jag blir typ blå :P

Den bilden e hur gullig somhelst!!<33

@ 2010-01-11 @ 21:34:39

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0