12/01-10

Den här dagen har varit sådär.
Skola först tråkigt som vanligt förutom att jag fick beställa lite hudgrejer o liknande från en kompis. Sen drog jag till Kungsbacka med Nathalie så hon kunde köpa den sista presenten till Sebastian, Jag hitta en jätte söt tröja men är så klart pank så kunde inte köpa den...
Sist åkte vi in till stan så jag kunde hämta ut biljetterna till min o Julias bio imorgon men såklart strular bankkortet så kunde inte ta ut pengar, så vi gick till biografen o fick vänta 20 min i kö o när vi kom fram till kassan så kan man inte betala med kort så vi fick dra hem. Men de löste sig tillslut efter stor irritation...

Gammal bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0