Gustav Fredriksson

Saknar den här pojken.. Har inte träffat honom på hur länge somhelst. Sen när han kommer till Göteborg så dissar han :(
Ne ska faktiskt inte vara elak han är en helt underbar människa som jag har kännt i 10 år nu. Han är en av mina bästa kompisar o hoppas det kommer vara så livet ut.
Fast vi har våra bråk o tjafs så blir vi alltid vänner igen, det är hur svårt som bara den att vara sur på honom en längre tid för han får än alltid att skratta o bli glad.
Om man är ledsen eller mår dåligt så är det han som ställer upp.

Det blev så jävla jobbigt när han flytta härifrån, nu är det inte han som kommer o träffar än när man mår dåligt eller han som jämt ska skoja o jävlas i skolan.

Har så himla underbara minnen med dig o ja hoppas att det blir många fler. Måste ju få komma upp till dig o träffa dina nya vänner o din nya flickvän.

Så stora pussar o kramar på plutt Gustav <33

 

 


Kommentarer
Postat av: Jag =)

Ouu söt e du Becka :) Saknar dig massor me saknar hela b-torp o alla polare men jag kan fortfarande få dig o skratta precis som du får mig:)

Puss o kram <333

@ 2010-01-18 @ 20:33:25
Postat av: joeC (^.^)

saknar dig oxå jätte mkt gurra!!! blev fan lite tåröggd när ja läste inlägget:´) tihi, så fint du skriver becka^^

@ 2010-01-18 @ 20:42:14

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0