Nathalie & Sebastian

Kunde inte låta bli att skriva ett litet inlägg dom här två.
Idag har dom varit tillsammans i 9 månader, ett STORT grattis till dom. Har sett dom gå igenom underbara tider o helt hemska tider men har klarats sig igenom allt för dom hade varandra.

Vet att dom har haft sina bråk o tjafs men det händer väl alla. Tror inte det är många andra som har klarat sig igenom samma saker som ni har gjort men erat förhållande verkar bara bli starkare med tiden.

Hoppas att ni kommer ha många fler månader tillsammans o ha det lika underbart då om inte bättre. Så Grattis till er ännu en gång<333



Så sööta är ni! <33


Kommentarer
Postat av: nathalie

Åh gumman, du får mig tåröggd!

Tack!

Fan va söt du är, du förstår ine hur glad jag blev genom att läsa denna text du skrivigt!

Jag älskar dig!<3



Jo vi har klarat oss igenom en hel del, vet inte vad jag skulle göra utan min pojk.

& inte utan dig heller måste jag ju säga!<3


URL: http://naathaliier.blogg.se/ @ 2010-01-11 @ 21:38:32
Postat av: Rebecka

Finns alltid för dig gumman ovasett vad. Ni kommer klara er hur långt somhelst det ser man så fort man träffar er<3

Älskar dig ställer upp för dig dygnet runt<3

@ 2010-01-11 @ 21:43:58
Postat av: Sebbe

Tack (:



P.S: Nathalie skulle slå mig om ja inte sa Tack :$

Men seriöst, tack, va väl jättegölligt! !! :D

@ 2010-01-11 @ 21:49:10
Postat av: Nathalie

Vadå slå dig XD

HAHHAAH tönt!


URL: http://naathaliier.blogg.se/ @ 2010-01-11 @ 21:53:23

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0