Promenad med pappsen

Länge sen jag skrev något nu men har inte haft ork att göra det.
Men igår var jag på promenad med pappa vid Näset ute på havsisen. Det var hur mysigt o vackert somhelst.

Skulle skrivit om det igår men blogg.se funkade inte..

Men här kommer lite bilder från igår:






Lite folk ute på isen






Is så långt ut på havet som man kan se
















Såg Axterix uppe i bergen..


Och sen kom Toker förbi






Fanns lite sprickor i isen också, men vi ramla inte i iallafall


Bestämde oss att gå över till sunneskär som är runt 200 meter från fastlandet.




Och där träffa vi Sunneskärs gubbarna som var ute o arbeta med bryggan










Där borta är fastlandet


En glad pappa :D










Där ute var vi



Blev ganska många bilder men det var så svårt att välja, tog nästan över 200 bilder så hoppas jag valde rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0