Vad skulle ni välja??

Om ni fick välja av en Engelsk Bullsdog eller en ny slags minigris som heter microgris, blir lika stor som en tekopp. Vad skulle ni vilja ha mest av dom?
Jag har alltid velat ha en Bulldog men nu när jag har sett den nya micro grisen så vill jag ha en sån också!
Kommer ju inte få köpa nått av dom innan jag flyttar hemifrån men det är väll bra att börja planera innan.
En renrasig bulldog kostar mellan 12 000-20 000 kr o en Microgris runt 8500 kr så det är en ganska stor pris skillnad.
Men älskar verkligen engelsk bulldogs o har alltid gjort det, men jag har också velat ha en mini gris jätte länge, men förr var man inte säker hur stora dom blev o den här rasen kom i våras ungefär till Svergie men har funnits längre i Storbritannien tror jag.

Vilken ska jag välja??
Tror jag kommer få beslutsångest när det väl gäller att välja så det kanske bli båda två :)

 




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag vill ha grisen!



HAHAH ne kanske inte(a. Tänk att gå ut med en sådan ;o

Fan va pinsamt!



& skulle jag ha hunden ska den vara större & jätte skrynklig, problemet e att de stryps till döds pga valkarna):

Så därför ska jag ha en schäfer:D


URL: http://naathaliier.blogg.se/ @ 2010-01-13 @ 10:20:48
Postat av: Julia

ååh ^^ grisarna ser väldigt sööta ut :D men ja håller mejj nog till hunden :D


URL: http://juliadarling.blogg.se/ @ 2010-01-15 @ 18:00:28

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0