11 Juli

Dagen började med att jag vakna vid 10 o käka frukosto sen städa ur gaderoben jag har hos mamma så nu har jag nästan inga kläder kvar där. Efter det åkte vi o sola o gymma på Sportlife, var där nästan två timmar så vi var ganska slut efter det. Sen åkte vi o handla lite mat som Mamma o Emma skulle ha på kvällen o så köpte jag två jätte söta koppar elr va man ska kalla det också.

Sen var det att åka hem o vänta tills Pappa o Emma kom o lämna Emma saker. Sen åkte pappa hem o jag o Emma åkte till Farmor en stund,det var också första gången Emma körde utan någonn vuxen med sig så var lite spännande. När vi hade varit där en stund  så åkte vi bara runt en stund, skulle hitta var en av hennes kompisar bodde så hon kunde hämta henne senare idag o sen åkte vi till 421 o köpte glass innan hon körde hem mig till pappa. Så när jag kom hem till pappa grilla vi ute i regnet o sen har jag kollat på film resten av kvällen.

Imorgon blir det att åkte ut till Sunneskär med en lånad båt med Emma o pappa. Har verkligen saknat Sunneskär känns jätte konstig att nästan inte varit där på två år när jag spendera nästan alla sommrar där innan.. Men får passa på nu när man får chansen <3

 

Mina "koppar"


Min stora Kudde som jag fick av Mormor :D


Kommentarer
Postat av: Madden

Snygga koppar. dom gillar jag!

Ha en bra dag.


URL: http://MizzMadden.blogspot.com @ 2010-07-12 @ 15:46:42
Postat av: Darow

Fina kopparna va, me like them :P


URL: http://darow.blogg.se/ @ 2010-07-22 @ 14:45:56

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0