Hemma hos mamma

Har inte skrivit på länge för har inte haft tid elr ork. Men nu ska jag iallafall skriva lite snabbt vad som har hänt idag.
Igår passade jag ju Felix en stund på dagen blev två lång promenader i regnet men var ganska skönt att kunna gå runt o tänka lite. Sen vid 7, halv 8 kom Malin, Thomas o Lilla Theo o hämtade Felix så sen på kvällen tog jag det bara lugnt började må ganska dåligt mot kvällen så gick o la mig ganska tidigt men blev inte bättre så låg vaken ganska länge med ont i huvet o illa mående men somna tillslut o på morgonen mådde jag bra igen. Har varit så här några gånger innan o vet inte vad det beror på så om detinte blir bättre får jag väl kolla upp det..

Men annars idag så har jag packat o städat hela morgonen för ska bo hos mamma den här helgen, så hon kom o hämtade mig hos pappa vid 4 o så åkte vi till IKEA för att kolla efter lite saker till mormor o gick o gjorde lite andra snabba ärenden sen åkte vi till Åby's o köpte Pizza o åkte o lämna bilen hemma o sen gick vi till mormor o käka pizza till middag o satt o prata lite o så innan vi gick hem igen vid 9.

Imorgon ska vi antingen till Vrångö o mysa om det är fint väder annars åker vi o gymmar o gör lite andra ärenden på dagen innan vi åker till Kråkans Krog o äter middag där. Men ovasett kommer det nog bli en mysig dag.

Måste Gratta min storasyster till sitt Körkort! Hon har gjort en intensiv kurs i Seffle o klarat den perfekt är jätte stolt över henne så nu ska hon bli min personliga chaufför :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0