Hemma igen!

Nu är jag hemma igen, elr jag kom hem igår runt nio men har inte orkat sätta mig o skriva förens nu.
Men det har varit en skit kul helg med sol o lite regn.
Vi kom dit vid 8 tror jag i fredags o då käka vi lite o badade så klart o så skulle så klart alla andra se på fotboll så det fick jag också göra.
Sen när vi väl skulle gå o sova höll Alice o Peter uppe mig till 3 när jag var skit trött genom att dra ner mitt täcke o kuddar, slåss, lägga sig i min säng o bara vara jobbiga. Så jag sov 4 timmar den natten för somna inte på länge o sen vaknade jag vid 7 för Alice alarm ringde o efter det kunde jag inte sova för det var så himla varmt i det lilla huset. Så jag låg o läste lite o hade väldigt tråkigt i några timmar tills dom andra vakna. Så käka vi frukost o gick o bada o sola på björkudden, vi fick gå igenom hela skogen för att komma dit o tillbaka så när vi kom huset igen så fick vi leta efter fästingar, hade 5 stycen på mig men bara två satt fast o dom betten kliar som bara den!
Men det blev o kolla lite fotboll den dagen också o grillning o sen efter vi hade städat bestämde vi oss för att åka ut med Flippern, det är en liten fast snabbt motorbåt så vi gick ner till bryggan o medans Alice pappa försökte få igång den så kolla vi på 3 super söta mink ungar som sprang runt där. Till slut orka inte en av dom springa runt så den gick o la sig bredvid en sten så himla gulligt!
När båten gick igång åke vi ut mot det öppna havet när vi nästan var framme hörde vi lite konstiga ljud o så la motorn av, så det vara bara att ringa nån o be dom hämta oss o lägga till vid en ö så länge. Sen på kvällen börja det regna så vi satte oss inne med tända ljus o spela kort o käka räkor.

Sen på söndagen hände inte så mycket la oss på bryggan o sola tills det var dax för att börja packa o städa. Sen åkte vi hem vid 7 stanna vid Torp snabbt o köpte lite godis o sen raka vägen hem o hade väldigt kul i bilden tog massa bilder o lyssna på björn rosenström o eminem o hade allsång.

 

Lite bilder från helgen orkar inte ladda upp fler.. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0