Inception

Nu kom jag o Alice precis hem till henne efter att ha varit på bio o sett Inception.
Den var faktiskt ganska bra. Var både romantik, action, spänning och lite sorg i den.

Men dagen började iallafall med att jag vaknde runt tolv tiden o sen dega i sängen tills klockan var runt två. Sen ringde jag Alice o vi bestämde att vi skulle träffas så jag gjorde iordning mig o gick ner till henne, när jag kom dit så snacka vi lite o sen kom vi överens om att vi ville gå på bio så satte oss vid datorn o kolla biljetter men fanns inga kvar till Inception så vi bokade till Knight and Day istället o så åkte vi in till stan, gick av vid Korsvägen o köpte varsin hamburgare för vi va så himla hungriga o gick sedan till Fokus o köpte massa gosaker till bion. Sen gick vi till Bergakungen för att ta ut biljetterna o vem står i kassan om inte Nisse(Jonas) så prata lite med honom en stund o sa att vi ville egentligen gå på Inception så han sa att han kunde lägga undan två biljetter till oss om nån inte hade hämtat ut dom i tid så gick tillbaka efter några timmar så fanns det som tur var två biljetter till oss som vi fick 60 kr billigare!
Så vi gick in o satte oss o filmen vara från nio till halv tolv så när vi kom ut visste vi att vi inte skulle hinne med sista bussen så vi ringde Emma (syster) o fråga om hon ville köra oss från Mölndal o hem o underbar som hon är så gjorde hon det.

Så nu sitter jag här o vi ska nog kolla på film snart men ni andra får ha en trevlig natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0