Jag lever fortfarande!!

Vet att jag inte har skrivit på några dagar men det är ju Gothia veckan så har varit upptagen.
Men kan iallafall berätta lite om min veckan. Eller har hänt ungefär samma sak varje dag.
Jag o Nathalie har spenderat större delen av veckan inne vid Heden o kollat olika fotbolls matcher o umgåtts med folk i det fina vädret.
Sen så har det hänt lite andra roliga grejer, Vi har träffat ett lag med killar som kom från England o snackat lite med dom, Nathalie har äntligen fått sitt leg och det bästa av allt är att vi har fått en till familjemedlem! Ska skriva ett eget inlägg om det lite senare så ska ni som vill få hjälpa mig med en sak.

Men har varit en väldigt mysig vecka med varma dagar o goa människor.
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer Nathalie ska till Varberg o så kanske jag ska träffa en annan kompis men e inte säkert än beror på hur han mår i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0