Middag

Idag har jag haft fullt upp med att göra iordning massa saker. Vakna vid nio tiden gick o käka frukost o sen blev det en lång dusch. Torka håret o sen åkte jag o pappa o handla massa olika go saker till kvällen. Sen när vi kom hem satte jag mig framför tvn i kanske 20 min sen var det dax att börja laga mat och förbereda lite annat medans man lyssna på go musik. Sen runt sex tiden kom Emma o Mamma hit o då baka jag o Emma choklad tårta o sen fick jag o pappa fortsätta göra klar den sista maten o så satte vi oss alla ute på baksidan, käka o småprata.
Maten som serverades var bland annat Musslor, räkor, sallad, revben o mycket annat o till efterrätt chokladtårtan med grädde.
Var en väldigt mysig kväll o nu är jag helt slut så ska nog sova snart.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer kanske ska till IKEA med pappa o leta efter lite olika grejer elr så tvingar jag Julia att träffa mig har inte träffat henne på flera veckor tror jag

Och på söndag ska jag nog träffa Gustav o prata ut om lite saker som har hänt, elr ska träffa honom om jag klarat det har inte pratat på nån månad för en grej om hände så känner mig inte så pepp på att träffa honom men fast jag e sur vill jag inte bråka med honom han betyder för mycket så får se vad jag bestämmer mig för...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0