Nya kläder!

Idag har jag varit med Alice o Peter hela dagen. Peter har ju varit bortrest så har ju inte träffat honom på jätte länge.. Men vi var hemma hos Alice större delen av dagen o sen åkte vi till Mölndal o käka vårullar. Sen drog Peter hem o vi åkte hem till Alice igen o träffa Josefine en stund innan Alice pappa kom o skjutsa hem Josse o sen åkte vi till Peter för att prata med hennes mamma om vad som händer imorgon. Men när vi var där så visade han oss alla dom kläderna han hade köpt i USA (den som säger att jag har köpberoende han aldrig träffat peter..) o sen skulle han rensa sin gaderob så både jag o Alice fick lite kläder som vi gillade.Så jävla gullig o snäll e han, de va ju inga billiga kläder vi fick heller. Fick lite kläder av Alice moster också idag men har inte tagit kort på det har bara på det jag fick av Peter..

Så här kommer bilder på nästan allt...

Billabong keps


Adidas tröja


Diesel T-shirt


Ed hardy T-shirt


Fred Perry T-shirt


En till Fred Perry


Betty Boop T-shirt från USA


Plus en kavaj o en tjocktröja (Älskar killkläder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0