Sunneskär..

Nu har jag orkat ta mig ur soffan o skriva ett litet inlägg. Dagen började med att man blir väckt vid 9 av pappa. Så gick upp o fixa frukost o försökte vakna till. Sen bara packa ihop lite snabbt o sen åka o handla lite grejer med pappa innan vi åkte o hämtade Emma o Madde hos mamma så körde vi hem Madde o sen var det raka vägen till hamnen o sen ut till Sunneskär med båten. Har verkligen saknat att vara ute på havet e så himla mysigt. Men när vi kom dit la vi oss o sola på bryggan en stund i värmen sen gick vi runt ön o kolla om något hade förändrats vilket det inte hade, sen gick pappa o ja o doppa oss snabbt va ganska kallt precis när man gick i men sen blev det skönt. Så det var de vi gjorde hela dagen sola, bada o umgicks med dom som var där.
Man har varit hur mysigt somhelst o har ju varit skit fint väder också

Bilder från idag










Kommentarer
Postat av: iirma.

Jätte söt header ! :) <3



BEVAKA/KOMMENTERA min (:


URL: http://iirmassuljic.blogg.se/ @ 2010-07-13 @ 00:22:44
Postat av: Guro

Ah, det så kjempedeilig ut. Ha en fin dag! :)


URL: http://guroleirvag.blogspot.com @ 2010-07-13 @ 14:21:45

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0