13 Juni

Ett tag sen jag skrev nu men har inte orkat.
Det har hänt lite olika saker i veckan. I torsdags var jag hemma hos Mailn o umgicks med henne o lilla Theo, vi gick på promenader, satt o prata o hade det allmänt mysigt.
I fredags hade jag, Emma o Mamma lite mys hemma med räkor, musslor o avokado med röra. Klantig som jag är så skar jag sönder hela tummen när jag skulle skära avokado så den e omplåstrad nu, gjorde j*vligt ont..

I lördags var jag först i Frölunda med Fredrik, vi skulle hitta ett par leggings som jag har velat ha ett tag. Men hitta inte dom där men köpte iallafall två nagellack innan vi åkte vidare till Nordstan o köpte dom där istället sen följde jag med när han skulle äta o sen drog jag hem. Haha va faktiskt ganska kul o tvinga med honom i nästan alla tjej affärer som fanns där, men tror inte han led så mycket av det. Sen när mamma kom hem åkte vi ner till stan o käka på Ches Amis, så himla mysigt e de där, sen mötte jag Alice o Josefine vid 4-gott o köpte lite godis o sen åkte vi till Bergakungen o mötte Jens där o va med honom o Josse innan min o Alice bio börja. Vi såg Sex and the City 2 den va faktiskt bra.

Idag har jag inte gjort så mycket har varit o solat o sen gymmat med mamma, men blev inte så länge för jag börja må dåligt.
Imorgon ska jag passa Felix en stund o sen kanske träffa nån kompis får se.

Bilder från veckan..







Hade tråkigt när jag vänta på bussen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0