30 juni

Kom hem för en stund sen, så nu har jag ätit pappas goa korvstroganoff o fixat lite grejer. Ska snart börja städa annars blir pappa sur, men det känns som jag städar hela tiden men det kanske e för min gaderob e golvet enligt mig men e ju mycker enklare så
Men innan var jag ju med Nathalie, vi drog ner till ungdoms med hennes lillasyster för alla skulle boka tid så jag fic en tid den 9 augusti känns som det är väldigt långt fram. Efter gick vi till coop för Natha skulleta legfoto o sen lämna vi Issa vid bussen o gick o mötte Johan o satt o prata med honom sen gick vi upp till Brattås där Svante o Bawan var o umgicks med dom en stund innan det blev för kallt så vi gick o tog bussen till Balltorp där Natha gick till sin farmor o farfar o jag åkte hem.

Men har varit väldigt mysigt idag fast det har varit konstigt väder så vi får hoppas att det blir bättre imorgon då ska jag träffa Alice o få massa kläder från hennes moster (De gillar vi!) o sen träffa Peter som jag inte har träffat på 3 veckor! Han har varit i USA men kommer hem nu så sa bli kul att träffa honom, han har varit saknad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0