Bakat Kärleksmums!

Dagen började med att jag vaknade klockan 10 o började göra iordning mig sen tog jag bussen till Kållered o satte mig utanför Sportlife o väntade på Nathalie. Sen när hon kom gick vi in o bytte om o körde sen ett sånt skit jobbigt cykelpass i en halvtimma. Tror jag aldrig har svettats så mycket, men jag klarade inte av att göra vissa saker som att stå upp o ha i mycket motstånd för jag fick så himla ont i mina skit knän, men mitt mål blir att i slutet av sommaren ska jag kunna göra hela passet utan att fuska.
Sen när jag kom hem vilade jag lite o sen när pappa kom så bakade jag Kärleksmums som blev skit goa!
Tror jag har kommit in i sånt stadium där jag bakar hela tiden, har gjort det ganska mycket det senaste.

Men nu ska jag vänta tills pappa e klar med maten o se om Julia hör av sig, hon ska ju komma hem idag från Turkiet förhoppningsvis o måste träffa henne då har saknat min fru <33

Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0