Ed Hardy

Igår var jag o tog spruta på Östar o diskutera svaren på mitt blodprov (kan berätta mer om det när jag vet mer..).
Tog 40 min att åka dit o 40 tillbaka ganska segt att sitta på en spårvagn så länge ensam.
Efter så åkte jag med Alice till stan en snabbis, hon skulle träffa sin moster o så skulle jag köpa en present till min syster som vi firar imån. Sen när jag kom hem kom Julia hit så fick träffa henne har inte gjort det på super länge för hon har ju varit i Turkiet o degat. Hon var super brun o hade med sig överaskningar! Jag fick två armband o en Ed hardy tröja!! Den älskar jag bara, så himla fin!!
Vi satte oss i vardagsrummet o kolla film, bilder, käka kärleksmums o prata om vad som hade hänt under veckan, sen gick vi ner till Alice en stund o sen drog jag hem.

Idag har jag städat massa hemma o sånt. Sen när pappa kom hem åkte vi o handla inför imorgon när släktingarna kommer hit. När jag kom hem baka jag tårta som vi ska ha imorgon ska fira Emmas fördelsedag också har inte gjort det än så då blir det chokladtårta med jordgubbar.
Sen så käka jag o pappa kött o majskolv o efter gick jag ner till Alice o hämta mitt spel o nu sitter jag framför tvn o kollar på sex and the city o ska snart sova.

Min snygga tröja o mitt osminkade jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0