Första badet!

Jag och Nathalie bestämde oss för att åka till snipen idag, men vi tröttnade på att sitta i bussen, så vi hoppade av vid askimsbadet istället.
Förtsa gången som jag var där men dit ska vi igen va väldigt mysigt o bra vatten. Och det var mitt första dopp iår o glad över att det var i havet!
När man gick i vattnet var det kallt men så e dt ju nästan jämt men sen blev det jätte skönt så vi låg väl i runt 10 min o sen gick vi upp o sola o störde alla andra med våran (dåliga) musik.
Så klart när man är med Nathalie o badar ska hon göra något dumt förra gången dränkte hon mig nästan men den här gången kasta hon sand på mig så den var överallt till och med i örat men sånt e inte ovanligt när man e med henne


Men det händer mycket spännande saker just nu.
Imorgon ska jag med Nathalie o flyga "fallskärm" typ, kommer bli super kul om jag vågar göra det...
Sen på måndag ska jag o Alice på förpremiär på Eclipse, så himla glad över det!!
Sen får vi se vad som händer resten av veckan ska förhoppningsvis till Gustav på fredag o stanna tills söndag men måste prata med honom om han svarar nån gång den skiten.

Bilder från idag<33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0