Julia e Hemma!!

Klockan tre i natt fick jag ett sms av Julia, och i de stod de att hon var hemma. Sen ringde hon precis o berätta lite om hennes resa o att hon hade fått en kille sparkad från hans jobb :P
O det har hänt massa spännande saker så ska förhoppningsvis träffa henne imån o kolla på alla bilder o få höra resten av sakerna. Det som är lite dåligt är att jag egentligen skulle fått åka med på den resan men blev lite missförstånd mellan mig o mamma så det blev inte så den här gången men får hoppas på nästa!

Annars idag har det inte hänt så mycket ska snart göra i ordning mig så kommer mamma o hämtar mig så ska vi göra lite ärenden innan vi åker till gymmet o tränar o solar, sen så ska vi äta Sushi tror jag.

Julia<33


Kommentarer
Postat av: julia,

ihiiihii :D det har ju hänt massa för dej denna veckan <3 ^^

me promise, du får följa me nästa gång :D


URL: http://juliadarling.blogg.se/ @ 2010-06-22 @ 18:39:45

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0