Ken Ring

Dagen började med att jag o några till skulle till Näset o sola men tyckte det var lite för kallt så Jag, Alice, Johanna o JoeC åkte in till stan istället o kolla på det stora vattenkriget som var där, o så klart kommer det två idiot killar o sprutar ner oss med vatten fast vi satt bredvid allt.. Sen blev vi hungriga så vi gick o tog ut pengar o sen gick vi o satte oss på en restaurang vid vasa platsen kommer inte ihåg va den heter man hade väääldigt gó mat o va ändå hyfsat billigt o super mysigt, tror vi satt där i två timmar o prata.
Efter åkte vi till Mölndal o kolla när Julia dansa, Ken Ring sjöng (Han va as grym!), olika band o mycket mer. Var jätte mysig träffa många goa människor där också som man intebruka träffa. Måste Tacka Wille för han kom med tröja till mig också frös som fan.








Kommentarer
Postat av: julia,

jag e mästerfotografen då va (Y) :D:D


URL: http://juliadarling.blogg.se/ @ 2010-06-07 @ 15:53:46

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0