Klassensdag

Igår så hade vi klassensdag i Slottskogen. 20 grader, sol o underbara människor. Vi kom dit vid halv 11 o dom flesta gick nog runt 3. Under den tiden grillade vi, hade vatten krig, umgicks o hade det allmänt mysigt.

Det var Alice som startade vattenkriget, hon började kasta vatten på mig så sprang vi runt sen kom Tobias också o tillslut var nästan hela klassen med på vattenkriget förutom några tråkiga som satt bredvid men det ska väl alltid finnas såna. Men tror att alla som var med blev typ dränkta, det gick att krama ur min tröja från vatten i typ en timma efter vi hade slutat o hela jag var blöt.

 

Sen när alla hade gått åt olika håll så åkte jag hem till mamma o bytte kläder o sen vidare till Frölunda o sola innan jag åkte hem o grilla med pappa. Efter jag hade käkat drog jag ner till Alice där Blondi också var så satt vi o prata ute på balkongen tills JoeC o josse kom. Så vi grilla lite, satt o myste o prata innan vi gick in o flumma som vanligt. Innan dom följde mig hem gick vi runt Balltorp på en liten nattpomenad o sen var jag väl hemma runt ett tror jag.

Idag har jag inte gjort så mycket städat o tagit det lugnt, har typ bränt sönder mina lår o axlar så gör skit ont när jag rör mig. Men sånt får man ta när man har varit ute i solen i några timmar.

Men här kommer lite bilder från igår o bild på hur brun jag har blivit..























Syns inte så bra men om man kollar på mina ben ser man en linje där mina shorts var igår så där e ja vit o resten röd.. 

Man ser linje efter mitt llinne på min axel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0