Midsommar...

Firades med lite släktingar hos pappa. Det var jag, pappa, mamma, Emma, Ibbe, Malin, Thomas, Farmor o Theo.
Dagen började klockan 10 så gick jag upp o gjorde ordning mig o duscha sen började jag laga mat o städa o hjälpa pappa med flaggspelet o sånt.

Sen vid 2 kom alla o då åt vi go mat o prata o hade det allmänt mys. Dom stannade tills 7 ungefär o sen när dom hade gått gick jago pappa ut på gården o prata med lite grannar o sen kom Julia upp en stund o kolla film med mig. Vid 12 följde jag o pappa henne hem o sen gick vi hem o så prata jag med lite kompisar på msn innan jag gick o la mig.

Bilder från igår











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0