Prince of Persia

har glömt säga att i måndags var jag, Alice o Blondi på bio o kollade på Prince of Persia. Den var faktiskt ganska bra, den va ganska spännande fast ganska dåligt animerad ibland. Det var inget vi planderade att vi skulle göra utan var en spontan grej vi gjorde. Börja med att jag o Alice "kidnappa" Blondi i skolan o tvinga honom va med på våran sista lektion sen åkte vi hem till mig o lämna min väska o tog med oss nudlar till mellanmål som vi käka hos Alice, och medansvi var där o så kom vi på att vi ville gå på bio så vi satte oss framfördatorn o försökte enas om vilken det skulle bli vilket inte var lätt så det blev lite bråk innan vi enades. Så fick vi skjuts till mölndal, tog vagnen därifrån till korsvägen o så köpte vi varsin baguette innan vi gick till Bergakungen i ös regnet. Efter filmen fick vi skjuts hem av Blondis mamma väldigt snällt av henne.

Men imorgon åker lillskiten till Usa i 3 veckor lite tråkigt att inte få träffa honom men men får hoppas att han har de kul där :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0