Slappat

Blev ingen grill igår. Var skit trött så jag var hemma i stället o laga lite mat o slappa.
Idag vakna jag av att Alice ringde mig, hon hade tråkigt o ville ha sällskap å jag åt o bytte om sen gick jag ner till henne en stund. Sen när jag kom hem gjorde jag lite saker pappa bett mig om te.x diska o vattna blommerna. När pappsen kom hem lagade vi mat blev sallad o grillat kött, skit gott o till efterrätt blev det Ostbricka o kex.
Så det har inte hänt så mycket idag o imorgon måste jag in till stan o se om jag kan hitta en tröja som jag har letat efter, så får se om jag kan hitta nån som vill följa med :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0