Sova hos Nathalie

Nu sitter jag hos Natha o väntar på att hon ska bli klar så hon kan köra hem mig.
Har inte hunnit skriva på några dagar för att jag har haft fullt upp.

I förr går var jag, Alice o William på bio o såg The Bounty Hunter, den var hyfsat bra lite små rolig men e nog ingen man kommer se igen. Sen när filmen var slut vid 11 åkte vi till Wille för att hämta lite saker, plus så blev jag o Alice "utskällda" av hans grannar. Sen hämtade Monica oss så åkte vi hem till Alice o kolla film o käka nudlar innan vi gick o sov, elr dom sov jag var vaken sov 2 timmar på den natten.

Igår när alla hade vaknat kolla vi en till film sen gick jag hem o bytte om o käka frukost sen kom Nathalie o hämtade mig så åkte vi hem till henne. Så gjorde vi lite olika saker på dagen te.x åkte ner till Donken o köpte varsin glass o sen åkte vi först till Café Skåne o köpte varsin baugette o sen gick vi till Åby vallen för att kolla när Sebastian skulle spela match o träffa massa pers. Var en väldigt spännande match fast dom hade en så jävla dålig domare han dömde helt fel och till fel lag, gav massa gula kort till Fässberg för ingenting och ett rött för en bara nudda motståndaren. Så det var nära att bli lite bråk ibland men annars var det en kul match.
Efter åkte jag o Natha hem till henne för att byta om för vi skulle till Bergsjön o träffa lite kompisar men precis när vi kom så skulle dom dra så vi åkte till Lindome o träffa Kalle en stund istället o sen så åkte vi till Stretered o träffa Johan o Rasmus innan vi åkte hem o sov hos henne.

Så det har hänt ganska mycket dom senaste dagarna o har nästan inte varit hemma alls o idag ska jag bara hem o byta om o duscha o sen åker jag o grillar med lite kompisar i Slottskogen.

Plutt Nathalie<333


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahahha richard?

rasmus heter han :D


URL: http://nathaliiealexandraa.blogg.se/ @ 2010-06-20 @ 22:49:30

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0