Var ett tag sen..

Nu var det 3 dagar sen jag skrev, har varit lite seg dom senaste dagarna o har hänt lite privata saker så han inte haft ork att skriva.
Men i måndags så var ju jag o några till o kollade när Julia dansade i Kungälv så hilma grym var hon och hennes grupp men allvarligt va höll dom andra på med? Dom var inte ens nära Julias grupps talang! Sen i slutet så var den nån konstig musikal? Fatta inte varför den skulle vara med den var bara väääääääldigt tråkigt och dåligt, o det hjälpte inte att det satt några små tjejer bakom oss o höll på att prata ständigt..

Sen igår så spelade vi brännboll dom sista två lektionerna uppe på ett berg med klassen elr det var en äng som låg uppe på ett berg. Och så klart skulle jag skada mig med min otur. Var så här att när jag skulle springa mitt första varv sträckte jag till hela låren så det gjorde så j*vla ont, o dum som jag var strunta jag i det och sprang ett till varv fast jag hoppade på ett ben i slutet o efter det gick jag o satte mig med Mirre o Liz på sidan för kunde inte röra benet så jag satt där när dom andra spela o sen när vi skulle hem fick jag halt ner o sen hem. Det blev iallfall lite bättre senare så jag åkte med mamma o handla blommor o sen åkte vi till gymmet där jag gick o sola o mamma gick o träna.

Och idag har jag varit med Alice, JoeC, Julia och josse i stan. Vi gick till Cybetekk för Alice skulle fixa sitt snagg och Josse skulle fixa sin utväxt efter det drog JoeC och Julia till nordstan o vi andra åkte o handla inför grillningen med klassen i slottskogen imån.

Från dansen i måndags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0