04/03-10

Idag har varit en ganska rolig dag. Hade Biologi prov som jag tror gick bra, svarade på alla frågor förutom tre tror jag. Efter skolan åkte jag, Alice o Josse till Mölndal för att ta ut pengar och köpa lunch. Det blev Kina mat för dom och Sushi till mig. Sen drog vi hem till Alice o kollade igenom massa gamla bilder från vi va 6 år och uppåt. Hur såg man ut egentligen? Tur att det har blivit bättre med tiden. Men ska lägga upp lite bilder från idag te.x bilder på Josse med tupperat hår hon ser ut som ett troll..

Jag idag..


Mina snygga krukor jag gjorde i bilden xD


Och min snygga anka hade ingen fantasi..


Josse med ett räkchips i käften??


En tupperad Josse o jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0