25 mars

Det förra inlägget var inte så seriöst ville djävlas lite med Teo för han klaga på mig o Josse. Vi kom inte så långt på arbetet men tror inte det är många av dom andra som har gjort de heller.

Annars idag har det inte hänt så mycket, tråkigt i skolan som vanligt. Efter skolan drog jag hem till alice för att smaka på desseterna som vi gjorde igår. Blev en spontan grej som jag, Alice o Josefin gjorde. Det blev Citronpannacotta, Moccamousse o Choklad doppade jordgubbar. Var skit gott så det kommer vi nog göra om igen.

Lite bilder på dom goa grejerna











Kommentarer
Postat av: julia,

ååååh! va gott! drawl


URL: http://juliadarling.blogg.se/ @ 2010-03-28 @ 20:26:55

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0