29 mars

Har inte hänt så mycket idag försov mig till skolan så jag missade två lektioner lite klantigt, men får skylla på Felix som höll mig vaken hela natten kunde inte sova den lilla skiten.
Efter skolan så åkte jag till sjukhuset för att ta spruta igen o få veta mina provsvar, men så klart hade dom tappat bort dom elr något så får veta det inom 1 och en halv månad. Nu när jag har varit hemma har det inte hänt så mycket elr har inte orkat göra så mycket har varit jätte seg dom senaste dagarna.

Men ska sova snart så jag orkar upp i morgon och inte försover mig...

Den här vackra bilden på min pappa hittade jag på min kamera när jag kom hem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0