Ett tag sen...

Var ett litet tag sen jag skrev nu. Men har varit upptagen o har inte haft så stor lust att skriva hänt andra saker som varit viktigare.
Men nu ska jag försöka skärpa mig o börja skriva igen.

Igår var iallafall jag, Emma o Mamma på Göteborgs Operan o kollade på Guys and Dolls, trodde faktiskt den skulle vara bra men blev faktiskt lite besviken. Man hörde inte riktigt vad dom sa o det var ingen fart i den.
Men det var väldigt duktiga skådespelare o vissa scener var ganska roliga.

Idag har jag varit hemma o hjälp Emma att städa o möblera om, plus så fick jag en stor glasvas i huvudet när vi skulle flytta ett skrivbord gjorde ganska ont, har fått en liten bula men annars e det bra nu.

Imorgon ska jag åka o gymma med lilla mamma o sen hem till pappa igen o där vet jag inte va som händer kanske får leta upp någon att umgås med om jag orkar annars göra klart lite skolarbeten.

Blev inte så många bilder tagna igår men här e ändå tre stycken.

Emma<3


Operan


Biljett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0