Fredag 05/03-10

Idag har jag varit med William, va riktigt mysigt o väldigt flummit. Först efter skolan åkte vi till 4-gott o köpte massvis med godis o 2-liters cola som vi knappt rörde sen hem till mig o kolla på 2012 och Avatar, snacka o tog massa roliga kort.
Har varit jätte kul men vi såg inte så mycket av filmerna satt mest o snacka o mobba varandra.. På tal om Avatar, ni som har sett den vet ju att det är ett stort svart djur i början ungefär, visst är inte det samma "ras" om alla dom små som attackerar honom på natten? Jag o Wille hade en ganska lång diskusstion om det och jag vet att jag har rätt men han vill inte erkänna att han hade fel. Men vem håller ni med mig eller William?

Men här kommer lite bilder från idag, tror han kommer bli sur på mig när han får se dom men får leva med det :P
Jag bjuder på bilderna tror ingen av oss blev så nöjd med dom men ska försöka hitta några som blev lite bättre.

Hade lite mer men dom kanske inte ska visas för allmänheten..

















Har jag små fötter??


Attack!!



Kommentarer
Postat av: julia,

mwhahh :D gud va kul^^


URL: http://juliadarling.blogg.se/ @ 2010-03-06 @ 13:17:52

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0