Grattis Josefin

Näst sista dan i skolan idag, känns ganska skönt. Nu kan man vila upp sig så man e redo för dom sista veckorna.
Men har inte hänt så mycket idag, i skolan var det Engelska grammatik prov o det gick nog år helvete, de är nog det som jag är sämst på i skolan, det o matte.

Sen hemma så har jag halv sovit o har precis tagit ett skumbad så är lite piggare. Undra hur det kommer gå med mitt hår nu, min plattång "sprängdes" i förr går så den går inte att använda nu.

Men mitt i allt det här så måste vi ju säga ett STORT GRATTIS till Josefin som fyller år idag. Den lilla plutten är ju 16 nu som många av oss, Men ett stort grattis till dig hoppas du har fått en bra födelsedag<33

Gammal bild på mig o syster<3

Kommentarer
Postat av: joeC (^.^)

taaaack :D va söt du e <3

@ 2010-04-01 @ 16:54:35

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0