Mår bläää..

Har börjat må dåligt igen, har skit ont i halsen gör så ont så jag kan knappt prata, äta eller dricka. Så då får man börja käka halstabletter igen.
Försov mig imorse så jag missa matten men vi hade vikarie så det hände nog inte något viktigt då.
Sen hände det inte så mkt mer i skolan idag, hejade på min klass när dom spelade dans vollyboll mot 9c och vi vann så klart med 2-0. Sen så var min lärares 3 söner med på våran idrott dom va la 10 elr något o så fick dom möta lite pers från våran klass o C i basket o dom var verkligen jätte duktiga.

Men efter skolan drog jag till stan med Nathalie o var där i några timmar o flumma runt som vanligt.
Nathalie köpte lite grejer kommer inte ihåg vad o jag köpte iallafall ett par örhängen blev inte mer än så.
Sen när jag kom har jag inte gjort så mycket ätit o degat i sängen med datorn..

Men nu ska jag gå o lägga mig o hoppas att min hals blir bättre ni får ha det bättre än mig kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0