Mys-dag

Min dag idag har inte varit så händelseri kmen ändå mysig. Skolan först inget speciellt, sen efter åkte jag hem till mamma o gjorde mig i ordning för vi skulle på nån grej på Sportlife men när vi kom dit var hon som skulle träffa oss sjuk så vi åkte o fika istället o köpte lite saker som mamma behövde.
Sen hem till mamma igen, beställde mina kläder äntligen o umgicks med Syrran o fåglarna tills pappa kom och hämta mig vid 10 ungefär. Så nu sitter jag här o ska sova snart e skit trött.

En annan sak är att min pappa har kommit på hur kul det är att ta konstiga kort på ssig själv med min kamera så ska skapa en egen kategori för dom bilderna så ni får se hur vacker han e :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0