Navelpiercing

Fan va jag vill ha Navelpiercing!!
Min kompis var precis i stan o tog det o nästan alla andra har det.
Tycker det är orättvist, min syrra ska få göra en tatuering så varför kan inte jag få ta hål i naveln? Om man ångrar sig är det bara o ta ut den men om man gör en tatuering sitter den för livet. Jag menar inte att min syrra inte ska få göra det men det är ändå orättvist, våran mamma säger att vi ska få göra sånt när vi blir 18 men min syrra är bara 17 o mammas andledning till att hon får göra det nu är att det ska "läka" till sommaren men en sån liten tatuering som hon ska göra läker typ på 2 veckor elr mindre så tycker det är skit dåligt...


Kommentarer
Postat av: julia,

stackare! tycer synd om dejj! :C


URL: http://juliadarling.blogg.se/ @ 2010-03-20 @ 11:19:59

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0