Staden

Blev ingen bild på det jag bakade igår men glömde helt bort det. Tyvär kan jag inte lägga upp någon idag för det finns inte så mycket kvar av den.
Men idag har jag iallafall varit i stan efter skolan med Nathalie o köpt lite saker o gått runt o pratat.
Har varit jätte mysigt förutom att nu har jag så j*vla ont i fötterna för jag har gått i klackskor inte så bra o göra i flera timmar.

Men jag hittade en ny rouge borste, ett jätte gulligt linne, ny foundation o en foundation borste.
Vi blev sminkade av en skit rolig tjej också inne på Åhlens hon va jätte duktig o det var hon som visade vilken foundation som man skulle ha, fast hon o Nathalie mobbade mig hela tiden men men lite skoj får man väl ha.

Här är grejorna jag köpte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0