20 +

Har ni märkt hur himla fint väder det har varit ute idag eller?
Det kändes lite segt att vara inlåst i skolan när det var så härligt ute. Men i skolan så hade vi SO prov tror det gick ganska bra, o imån så har vi biologi prov.

Efter skolan bestämde sig jag o JoeC för att promenera hem, det tog 1,5 timma men det var värt det. När vi kom till Mölndals centrum så köpte vi varsin Magnum o sen promenera vi vidare.
Sen när jag kom hem var jag helt slut så jag satte mig bara framför tvn en stund innan jag gick o lagade mat.

Men nu ska jag snart sova e skit trött så ni får ha det så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0