Freedag!

Nu är det nästan bara två veckor kvar av skolan, känns väldigt skönt. Idag va sista lektions dagen nästan. Nästa vecka är det elevensval o då är ju alla elever utspridda o sen e det inte många dagar kvar.

Men idag har jag ju som sagt varit i skolan. Gjorde klart mitt förkläde i slöjden o lämna in ett bildarbete som jag är väldigt nöjd med.
Efter skolan hängde Wille med mig hem så jag kunde lämna lite saker o sen åkte vi in till stan i skit vädret. Jag fick äntligen köpa min snygga jacka o sen gick vi o satte oss på subway o käka, första gången jag åt där faktiskt.
Sen åkte vi hem igen för båda va skit trötta o så va det ju dåligt väder så det va inte så kul att gå runt i stan då.
Sen när jag kom hem somna jag nästan va så trött men fick hålla mig vaken för ja skulle käka middag.

Men har varit jätte mysigt idag iallafall enligt mig, förutom vädert o att vi va så trötta..

Imorgon vet jag inte vad som händer kanske ska träffa lite kompisar, träna med JoeC elr kanske hjälpa mamma med lite saker får se.

Men här kommer lite bilder på jackan o en väldigt vacker bild som Sawsan tog på mig på Tekniken.










Kommentarer
Postat av: julia,

jackan jackan jackan jackan!! :D YaYY


URL: http://juliadarling.blogg.se/ @ 2010-05-24 @ 16:56:34

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0