Freedag!

Va skolan idag som vanligt. hände inget speciellt förutom att jag nästan slutade andas på gympan. Jag va inte med utan jag hjälpte till nät tjejerna hoppa höjdhopp för ja e fortfarande sjuk, men sen efter dom var klara kunde inte ja motstå så jag hoppa lite själv, elr lite o lite hoppa ganska mkt så efter det kunde jag knappt andas va lite jobbigt.
Efter skolan åkte jag o solade en stund o handla mat med mamma. Sen har jag varit hemma o tagit det lugnt händer inte så mkt mer ikväll måste vila upp mig så jag blir frisk nån gång.

Dålig bild på min avslutnings klänning fick den igår..


Kommentarer
Postat av: joeC (^.^)

den e jätte söööt!!!! ^^

@ 2010-05-08 @ 12:12:08
Postat av: julia,

va ska du ha för skoor till? ska du ha dom? :D


URL: http://juliadarling.blogg.se/ @ 2010-05-09 @ 20:34:36

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0