Hemligt projekt

Idag var sista dagen på elevens val känner faktiskt att jag har hunnit med ganska mkt under den här veckan. Men efter redovisningarna hände något väldigt speciellt, vi i klassen skulle förbereda vårat hemliga projekt tills avslutningen. Tror det är något av det roligaste vi har gjort med klassen under dom här tre åren.
Men kan inte berätta vad det är för de e ju som sagt hemligt, men jag tänker lägga ut lite back stage bilder så får ni iallafall se lite vad som händer och kanske lista ut vad det blir/handlar om vilket jag inte tror ni gör.

Jag innan redovisningen





Nu lite bilder från det hemliga..

Fredrik normal


Fredrik...Hmm


Alice, Josse o Oskar


Hemligheten blev lite för tuff för Sebbe o JoeC tror jag...Elr??






Har ingen aning om vad Oskar gör där..


Men det var iallafall några bilder ni kommer nog få se resultatet av vad vi gjorde om två veckor ungefär :D


Kommentarer
Postat av: julia,

ja vill seeeeee!! :D


URL: http://juliadarling.blogg.se/ @ 2010-05-29 @ 13:50:46

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0