Måndag..

Måndag idag då. Skola som vanligt inget speciellt, förutom att jag flippa lite på en lärare men det ska vi inte gå in på. Efter skolan åkte jag till Östra o tog spruta o skulle få mina prov svar men så klart hade dom inte dom den här gången heller blir lite irriterad på det nu. Tog dom testerna för nästan 3 månader sen o dom kan inte bara slarva bort ett blodprov..


Men sen släppte pappa av mig vid nordstan så mötte jag Nathalie så vi gick runt o kollade lite i affärer o prata. Känns som det var länge sen jag umgicks med henne blir massa saker i vägen när vi ska ses. Men imån ska vi gymma lite också kommer nog bli ganska skönt va länge sen jag gjorde det för jag har varit sjuk o sån skit o det syns enligt mig att inte jag har tränat på länge o käkat skräpmat men det kanske bara e jag?

Julia lärde mig precis hur man lägger upp videor på bloggen så kommer bli mer sånt nu, hät kommer en till låt som jag håller på att lyssna sönder.. Man märker att jag har väldigt varierad musik stil lyssnar nästan på allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0